№ 1 (2025): Академічні студії. Серія «Педагогіка»
Академічні студії. Серія «Педагогіка»

Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2025. № 1. 170 с. 
Засновник: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
Ухвалено до друку: 19 березня 2025 р.

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЩОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

О. В. БАНІТ
3-10
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В КОРПОРАТИВНІЙ ОСВІТІ ЗВО
PDF
Т. Я. ГЕЛЬЖИНСЬКА, О. Р. КРАВЧИК
11-18
ПОНЯТТЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
PDF
Т. Я. ГЕЛЬЖИНСЬКА
19-24
ГОТОВНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО АКАДЕМІЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА: НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС
PDF (English)
Т. П. ГОЛУБ, О. О. КОВАЛЕНКО, О. І. НАЗАРЕНКО, Л. М. ЖИГЖИТОВА
25-31
АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ШІ ДЛЯ ГЕНЕРУВАННЯ ТЕКСТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
PDF (English)
О. А. ІЩУК, О. А. ІВАНЮК, В. П. РОМАНЮК, О. П. МИТЧИК
32-37
ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ ОЛІМПІЙСЬКИЙ РУХ І СИМВОЛІКА ЯК МІЖНАРОДНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН
PDF
А. А. КАШУБА, В. В. КОВАЛЬСЬКИЙ, Л. В. ЧАЛІЙ
38-43
ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗНАЧЕННЯ, СТРАТЕГІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
PDF
І. С. КЛІШ, Н. Г. ДЕНИСЕНКО, О. П. МИТЧИК, Л. Є. СЕВЕРІНА
44-51
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
PDF
Д. С. ЛИСТОПАД
52-57
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ПОЗИТИВНОГО КОМУНІКАТИВНОГО МОДУСА МАГІСТРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ЯК ЗАПОРУКИ УСПІШНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
PDF
Я. О. НЕЛЮБА, В. М. МАЗІН
58-65
КОМПЕТЕНТНОСТІ З НЕЗНІМНОГО ПРОТЕЗУВАННЯ НА ОСНОВІ РОЗБОРУ КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ ЯК ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
PDF
Т. П. ПАНЮК
66-70
РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ТА ЛОГІСТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА
PDF
Г. Ю. ЦАПРО, В. В. ЯКУБА, Н. Ф. ГЛАДУШ
71-77
ВИКЛАДАННЯ ГЕНДЕРНИХ СТУДІЙ ЧЕРЕЗ МІЖДИСЦИПЛІНАРНУ ПРИЗМУ: СОЦІОЛОГІЯ ТА ТЕОРІЯ КОМУНІКАЦІЇ
PDF (English)
Б. В. ШЕВЧУК
78-85
ВІДКРИТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF

ТЕОРІЯ ОСВІТИ Й НАВЧАННЯ

І. М. БАКАЛЕНКО, Ю. В. КРАВЧЕНКО
86-92
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
PDF
М. І. ЗАМЕЛЮК, К. Л. КРУТІЙ, І. С. ДЕСНОВА
93-102
СТВОРЕННЯ ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
PDF
Л. І. ЛЕЙБИК, Н. Ю. НАРИХНЮК, М. А. ОСИП
103-111
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК КОМПЛЕКСНИЙ, ІНТЕГРАТИВНИЙ ПРОЦЕС ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
PDF
Н. А. ОДАРЧУК, Т. А. МІРОНЧУК, С. І. ОДАРЧУК
112-119
ДОМАШНЄ НАВЧАННЯ: НОВЕ ЧИ ДАВНО ЗАБУТЕ СТАРЕ? ОГЛЯД СВІТОВОГО ДОСВІДУ
PDF
Н. М. ТКАЧУК, У. М. ОЗЮК
120-129
МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ ГЕОГРАФІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF
А. В. ФЕДОРОВИЧ
130-134
ЗМІСТ ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
PDF
Ю. М. ЮРЧАК, О. В. АДАМЧУК, В. Г. ЖУРАВЕЛЬ
135-141
УМОВИ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОТИДІЇ НЕГАТИВНОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ВПЛИВУ
PDF (English)